Visszatérítési irányelv
Milyen esetekben küldheted vissza a terméket?
A termék átvételétől számított 14 napos visszaküldési garanciát biztosítunk, minden esetben amikor úgy döntesz, hogy a terméket mégsem kéred.
Hogyan küldd vissza?
Kérjük a terméket hiánytalanul, eredeti állapotában, sértetlenül, amennyiben díszdobozos termék akkor sértetlen, ép tiszta díszdobozban küld el a Visszatérítési lapon megjelölt visszaküldési címünk egyikére.
Visszaküldési címünk:
Házhozszállítással: 1173 Bp. Mezőtárkány utca 25. Foxpost automatába: Bp. 17. ker. SPAR Maroshévíz utca. Csak és kizárólag az általunk megjelölt automatába visszaküldött csomagokat áll módunkba átvenni.
A visszaküldő nyomtatványt a honlapunkról is letöltheted. A kitöltött Visszaküldési lapot minden esetben elektronikus úton e-mailben küldd el nekünk, mielőtt a csomagot feladod. E-mail címünk: magicalbluem@gmail.com
Ha több, mint egy terméket vásároltál, akkor csak azt küld vissza, amivel nem vagy elégedett.
Amennyiben a rendeléshez ajándékot kaptál, kérjük küld vissza az ajándékot is a termékkel. Amennyiben az ajándékot nem küldöd vissza, annak az árát a visszatérítés díjából levonjuk.
Ha egy szett valamelyik darabjával nem vagy elégedett, akkor a szett minden egyes darabját küld vissza.
Ezek nélkül a pénz visszafizetést nem áll módunkban teljesíteni.
Visszaküldési címünk:
Házhozszállítással: 1173 Bp. Mezőtárkány utca 25. Foxpost automatába: Bp. 17. ker. SPAR Maroshévíz utca. Csak és kizárólag az általunk megjelölt automatába visszaküldött csomagokat áll módunkba átvenni.
A visszaküldő nyomtatványt a honlapunkról is letöltheted. A kitöltött Visszaküldési lapot minden esetben elektronikus úton e-mailben küldd el nekünk, mielőtt a csomagot feladod. E-mail címünk: magicalbluem@gmail.com
Ha több, mint egy terméket vásároltál, akkor csak azt küld vissza, amivel nem vagy elégedett.
Amennyiben a rendeléshez ajándékot kaptál, kérjük küld vissza az ajándékot is a termékkel. Amennyiben az ajándékot nem küldöd vissza, annak az árát a visszatérítés díjából levonjuk.
Ha egy szett valamelyik darabjával nem vagy elégedett, akkor a szett minden egyes darabját küld vissza.
Ezek nélkül a pénz visszafizetést nem áll módunkban teljesíteni.
Pénzügyi rendezés
A termékek visszaküldési költsége minden esetben az ügyfelet terheli.
Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
A termék árát a Visszatérítési lapon megadott számlaszámra, vagy ha kártyával fizettél akkor arra a kártyára visszafizetjük 14 napon belül.
Abban az esetben, ha a vásárláshoz mennyiségi kedvezményt, rendelési összeghez rendelt kedvezményt vagy százalékos engedményt vettél igénybe, és a rendelésed egy részére vagy a teljes rendelésedre pénz visszafizetést kértél, a kedvezmény teljes összege levonásra kerül a visszafizetendő összegből.
Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
A termék árát a Visszatérítési lapon megadott számlaszámra, vagy ha kártyával fizettél akkor arra a kártyára visszafizetjük 14 napon belül.
Abban az esetben, ha a vásárláshoz mennyiségi kedvezményt, rendelési összeghez rendelt kedvezményt vagy százalékos engedményt vettél igénybe, és a rendelésed egy részére vagy a teljes rendelésedre pénz visszafizetést kértél, a kedvezmény teljes összege levonásra kerül a visszafizetendő összegből.
Át nem vett csomagok
A webáruházak elterjedésével egyre többen meggondolatlanul rendelnek, majd a csomagot nem veszik át. Arra nem is gondolnak, hogy ez a webáruháznak költséget generál, hiszen a szállítási díjat ebben az esetben is ki kell fizetni a futár cég felé. Az ilyen felesleges költségek elkerülése érdekében a webáruházaknak intézkedéseket kell hozniuk.
A Magical Blue irányelvei szerint azoknál a vevőknél akik előzőleg leadott rendeléseiket nem vették át, további rendeléseket csak abban az esetben áll módunkban kiszállítani, ha azt előre kifizette.
Nagyon fontos számunkra, hogy veled is megosszuk a termékeink viselésének örömét. Ha valami miatt ez nem sikerült, akkor hívj fel minket bátran és megbeszéljük, hogy oldható meg a helyzet!
Tel: +36 70 33 55 225
A Magical Blue irányelvei szerint azoknál a vevőknél akik előzőleg leadott rendeléseiket nem vették át, további rendeléseket csak abban az esetben áll módunkban kiszállítani, ha azt előre kifizette.
Nagyon fontos számunkra, hogy veled is megosszuk a termékeink viselésének örömét. Ha valami miatt ez nem sikerült, akkor hívj fel minket bátran és megbeszéljük, hogy oldható meg a helyzet!
Tel: +36 70 33 55 225